Shifu Plugo Count – matematická hra k tabletu
Dostupnost:
Skladem
Objednací číslo
PS-SHIFU-020
Plugo Count je interaktivní vzdělávací hra k tabletu využívající technologii rozšířené reality. Plugo v akci vtáhně děti okamžitě do zábavného děje a řešení logických úkolů, protože vše, co děti na magnetické podložce z dílků postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.
A tak si děti ani neuvědomují, že se dobrovolně učí a procvičují matematiku. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a logikou využívá nápaditý a motivující přístup.
Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let, takže spolehlivě zabaví sourozence i kamarády.
Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře a hra Plugo Count obsahující 2 sady číslic se znaménky (+, -, /, x) a podstavcem.
A tak si děti ani neuvědomují, že se dobrovolně učí a procvičují matematiku. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a logikou využívá nápaditý a motivující přístup.
Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let, takže spolehlivě zabaví sourozence i kamarády.
Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře a hra Plugo Count obsahující 2 sady číslic se znaménky (+, -, /, x) a podstavcem.
Dostupnost: Na cestě od výrobce





Aktivní matematická hra k tabletu
Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Plugo Count vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.Hra Plugo Count je srandovní i napínavá
PlayShifu - vítěz soutěže Smart Toy Award
Jak Plugo funguje?
Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž uchytíte tablet (jde to i s krytem). Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím nasazování dílků na stojan. Počítají příklady podle zvolené obtížnosti a každá správná odpověď je posune dál v příběhu.Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů. Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.

Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracovné zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.
STEM hračky Shifu
Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!
Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo hledají cestu pohádkovým lesem, vždy aktivně k řešení používají ruce.Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
Děti si s Plugo Count zdokonalí:

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít

Shrnutí vlastností
- magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
- 2 sady číslic a znaménka se stojanem
Co najdete v balení
Kompatibilita systému se zařízeními
iOS:
Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.
Objednací číslo | PS-SHIFU-020 |
---|---|
Čárový kód | 619201270527 |
Výrobce | Shifu |
Stránky výrobce | playshifu.com |
Následující produkty by Vás mohly zajímat!